صنعت هوانوردی ایران ، از فراز تا فرود

صنعت حمل و نقل هوایی ایران از صنعت فرودگاهی تا صنعت هواپیمایی

صنعت هوانوردی ایران ، از فراز تا فرود

صنعت حمل و نقل هوایی ایران از صنعت فرودگاهی تا صنعت هواپیمایی

تودیع و معارفه معاونین "برنامه ریزی و نظارت" و "توسعه مدیریت و منبع"




به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور ؛ در مراسم تودیع و معارفه‌ی معاون توسعه مدیریت و منابع و معاون برنامه‌ریزی و نظارت، محمد علی ایلخانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور ضمن قدردانی از امیرمکری و عبدالرحیمی معاونین سابق شرکت، اظهار داشت: ما امروز در خدمت مدیرانی هستیم که با دانش و تخصص خود٬ خدمات ارزشمندی را در مجموعه شرکت فرودگاه‌ها و همچنین صنعت حمل و نقل هوایی عرضه کردند.
  
عکس 789.jpg
وی ادامه داد: امروز یکی از وظایف اصلی شرکت فرودگاه‌ها، پرورش نیرو برای مدیریت صنعت است و بایستی این رسالت به شکل صحیح انجام شود.
ایلخانی با اعلام علاقمندی خود مبنی بر افزایش توانمندی بیش از پیش در داخل شرکت فرودگاه‌ها، تصریح کرد: مدیران و کارکنان شرکت می‌بایست از روزمرگی دوری کنند همچنان که وزیر راه‌وشهرسازی در بسیاری از سخنان خود به این نکته تاکید دارند.
وی در ادامه بیان داشت: به‌یقین، تیم مدیریتی که در حال حاضر در خدمت آن هستیم، کارهای بزرگی را برای مجموعه انجام داده‌اند.
ایلخانی تاکید کرد: مجالی برای توجیه کارهای گذشته وجود ندارد و بنابراین باید از فرصت پیش رو برای برداشتن گام‌های مهم بهره‌مند شد.
ایلخانی خواستار تدوین برنامه، تجهیز مدیران به دانش روز و کسب آگاهی‌های مورد نیاز در صنعت شد.
عکس 800.jpg
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور اظهار داشت: خود را باید برای سال جدید و یک برنامه‌ریزی دقیق و همچنین تکمیل کارهای عقب‌افتاده آماده نماییم و سمت و سوی خود را برای تحقق اهداف سازمانی پیش ببریم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر فرودگاه‌های کشور با ظرفیت 83 میلیون نفری اعزام و پذیرش مسافران مواجه هستند، گفت: می‌بایست ظرفیت‌های جدیدی را در فرودگاه‌ها ایجاد کنیم.

در ادامه سیداحمد مومنی‌رخ عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور با اشاره به اینکه معاونان سابق شرکت در شرایط سخت اقتصادی با تمام کاستی‌ها و مشکلاتی که شرکت را تهدید می‌کرد، توانستند بیشترین اقدامات و خدمات را ارائه دهند، گفت: خوشبختانه در شرایط سخت گذشته با مشورت و خرد جمعی این مدیران و معاونان حاضر در شرکت، موقعیت شرکت احیاء و تحویل مدیران فعلی شد.
مومنی‌رخ اظهار امیدواری کرد: با انتخاب دو معاون جدید توسعه مدیریت و منابع و معاون برنامه‌ریزی و نظارت شرکت فرودگا‌های کشور رشد و تداوم را در آینده شرکت شاهد باشیم و برای تعالی سازمانی همکاری‌ها را افزایش دهیم.
×××حضور خود را در بازار رقابتی بیشتر کنیم
عکس 715.jpg
در ادامه این مراسم غلامحسین باقریان معاون جدید برنامه‌ریزی و نظارت شرکت فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه حوزه‌یی که در آن فعالیت خواهم کرد، پر چالش، رقابتی، تکنیکی و سخت است، اظهار داشت: در حال حاضر رقابت تنگاتنگی در کشورهای خاورمیانه وجود دارد بنابراین شرکت‌هایی هم که می‌خواهند در بازار رقابتی حضور داشته باشند باید آینده نگری داشته و براساس توانایی و قابلیت‌هایی که دارد، حضور خود را در این عرصه پررنگ تر نمایند.
وی بیان داشت: ما بایستی نقاط ضعف، قوت، فرصت‌ها و راهکارهای موجود در شرکت را شناخته و طبق مطالعات بروز خودمان اقداماتی را در جهت پیشبرد اهداف اجرایی کنیم.
باقریان عنوان کرد: کارگروهی باید کار ارزیابی شرکت را انجام داده و مشکلات و مسائل کارکنان و دیگر دست‌اندرکاران مجموعه را شناسایی و در جهت بهبود و یا رفع آن راهکارهایی را ارائه دهد تا طبق آن، اقداماتی برای بهبود شرایط انجام گیرد.
معاون برنامه‌ریزی و نظارت شرکت فرودگاه‌های کشور در ادامه با اشاره به برنامه‌ها و محورهای اصلی فعالیت خود در مجموعه شرکت فرودگاه‌های کشور، اظهار داشت: سازماندهی فرایندها، مسیر پیشرفت‌های شغلی، نظارت بر هزینه‌ها و حرکت در راستای اهداف شرکت، افزایش سهامداران، فراهم کردن بستر برای سرمایه‌گذاری و حمایت از آنان و همچنین بازاریابی از جمله مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرد.
باقریان گفت: برنامه‌ریزی 3 ساله از دیگر مواردی است که در دستور کار قرار گرفته تا بتوان تصمیم‌گیری‌های مدونی اتخاذ و آن را اجرایی کرد.

عکس 747.jpg
در این مراسم رحمت‌اله مه‌آبادی عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌های کشور نیز در سخنانی کوتاه ضمن تشکر از پیشکسوتان و بزرگان این صنعت، گفت: سعی دارم تمام وقت خود را وقف سیستم فرودگاهی و به خصوص شرکت فرودگاه‌های کشور نمایم.
وی در ادامه افزود: فرصتی است تا از تمام توانایی و اندیشه‌های خود در رشد و تعالی مجموعه شرکت فرودگاه‌های کشور استفاده کنیم و شایسته سالاری را در پیش بگیریم.
مه‌آبادی عنوان کرد: آینده باید برای همه همکاران شرکت و دست‌اندرکاران این صنعت روشن باشد و طبق برنامه سه ساله‌یی که تعریف شده باید خود را برای انجام کارهای بزرگ آماده کنیم.
گفتنی است؛ در پایان مراسم از زحمات سیاوش امیرمکری عضو هیات مدیره و معاون سابق توسعه مدیریت و منابع و  محمدرضا عبدالرحیمی معاون سابق برنامه‌ریزی و نظارت شرکت فرودگاه‌های کشور با اهدای لوح قدردانی و حکم معاونت‌های جدید به آنان ابلاغ شد.
یادآور می‌شود؛ در این مراسم حکم محمدرضا عبدالرحیمی به‌عنوان مشاور ارشد مدیرعامل به وی ابلاغ شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد