صنعت هوانوردی ایران ، از فراز تا فرود

صنعت حمل و نقل هوایی ایران از صنعت فرودگاهی تا صنعت هواپیمایی

صنعت هوانوردی ایران ، از فراز تا فرود

صنعت حمل و نقل هوایی ایران از صنعت فرودگاهی تا صنعت هواپیمایی

کتاب خصوصی سازی در ارایه خدمات فرودگاهی و هوانوردی

کتاب خصوصی سازی در ارایه خدمات فرودگاهی و هوانوردی

صنعت حمل و نقل هوایی و هوانوردی کشوری نیازمند استفاده از بخش وسیعی از اطلاعات و تجربیات بین المللی در زمینه سیاستگذاری و برنامه ریزی و هماهنگی زیر بخش های مختلف صنعت به منظور طراحی و ساخت و نگهداری و بهره برداری از اجزای مختلف نظام حمل و نقل هوایی کشور می باشد. 
از این رو ضروری است تا دانش فنی مورد نیاز به طور مستمر در اختیار مدیران و کارشناسان مربوطه قرار گرفته و نیازهای مطالعاتی و تحقیقاتی آنها رفع شود. در این راستا ضمن شناسایی نیازهای اساسی زیر بخش های مختلف صنعت و انجام تحقیقات و مطالعات علمی ـ کاربردی در زمینه های مختلف حمل و نقل هوایی و همچنین با استفاده از آخرین دستاوردها و انجام مبادلات علمی با مجامع و سازمان های بین المللی ذیربط از جمله سازمان بین المللی هوانوردی کشوری (ایکائو) باید به رفع این نیازها پرداخت. 
به همین منظور با تهیه و تدوین و ترجمه مجموعه گزارش های تخصصی سازمان ایکائو و یا اجلاس ها و کنفرانس ها و کمیته های مختلف آن باید دانش فنی مورد نیاز به گونه ای مناسب در اختیار علاقمندان و کارشناسان صنعت حمل و نقل هوایی قرار گیرد. 
در نتیجه مجموعه حاضر ترجمه سند شماره Cir 284, AT/120 تحت عنوان خصوصی سازی در ارایه خدمات فرودگاهی و هوانوردی (Privatization in the Provision of Airports and Air Navigation Services ) توسط علیرضا منظری، تلاشی در راستای رسیدن به این هدف می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد