صنعت هوانوردی ایران ، از فراز تا فرود

صنعت حمل و نقل هوایی ایران از صنعت فرودگاهی تا صنعت هواپیمایی

صنعت هوانوردی ایران ، از فراز تا فرود

صنعت حمل و نقل هوایی ایران از صنعت فرودگاهی تا صنعت هواپیمایی

نخستین پرواز هواپیماهای دو زیست بر فراز جزیره کیش

◄ نخستین پرواز هواپیماهای دو زیست بر فراز جزیره کیش
  
 دبیر نمایشگاه صنایع هوایی و هوانوردی ایران گفت: برای نخستین بار پرواز هواپیماهای دو زیست در هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران، انجام می شود.

بیژن بنکدار در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با بیان اینکه در هفتمین نمایشگاه صنایع هوایی و هوانوردی ایران، برای نخستین بار پرواز هواپیماهای دو زیست انجام می شود، گفت: این نوع هواپیما قابلیت نشست و برخاست در آب و خشکی را دارا می باشد.

به گفته وی، هواپیماهای دو زیست از نظر گردشگری بسیار مهم بوده و موضوع ساخت آن با شرکت های خارجی در دستور کار قرار گرفته است.

وی به نمایش هوایی هفتمین نمایشگاه صنایع هوایی و هوانوردی، اشاره کرد و گفت: انجام نمایش هواپیماهای آکروباتیک و هواپیماهای سبک و فوق سبک از جمله جذابیت های هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی هوایی کیش است.

بنکدار نمایشگاه کیش را فرصت مناسبی برای ارایه قابلیت‌های داخلی در سطح بین المللی عنوان کرد و گفت: محور اصلی نمایشگاه هوایی ایران، ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌های ایران در حوزه صنعت حمل و نقل هوایی است. 

وی افزود: موضوع اصلی دسترسی به فرصت‌های صادراتی در بخش فناوری‌ها است و امسال استقبال خوبی از نمایشگاه شده است.

دبیر نمایشگاه صنایع هوایی و هوانوردی ایران به شرکت های خارجی حاضر در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: 15 شرکت بین المللی از کشورهای ایتالیا، فرانسه، سوئد، روسیه، اوکراین، چین، امارات، در نمایشگاه امسال حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه فضای نمایشگاه امسال نسبت به گذشته 20 درصد افزایش یافته است، گفت: نمایشگاه امسال در فضایی حدود 20 هزار هکتار برگزار می شود. 

گفتنی است، هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی، از 27 تا 30 آبان در جزیره کیش برگزار می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد