صنعت هوانوردی ایران ، از فراز تا فرود

صنعت حمل و نقل هوایی ایران از صنعت فرودگاهی تا صنعت هواپیمایی

صنعت هوانوردی ایران ، از فراز تا فرود

صنعت حمل و نقل هوایی ایران از صنعت فرودگاهی تا صنعت هواپیمایی

چینی ها پنج فرودگاه جدید احداث می کنند


دولت چین در راستای طرح جامع خود برای توسعه زیرساخت های حمل و نقل کشور، با تخصیص 150 میلیارد یوان اعتبار (5/24 میلیارد دلار) برای ساخت پنج فرودگاه و تکمیل سه پروژه راه آهن موافقت کرد.
به گزارش رویترز، هدف از این امر تسریع در ساخت و تکمیل زیرساخت های حمل و نقل با هدف کمک به رشد اقتصادی کشور عنوان شده است.
بر اساس این گزارش، پنج فرودگاه جدید در دو استان شمال غربی کینگای و مغولستان و استان های جنوب غربی یانان و گوئیژو احداث خواهند شد.
این گزارش حاکی است: رشد اقتصادی چین در ماه سپتامبر به کمترین میزان خود در چند سال اخیر رسید که دلیل این امر، بحران مالی جهانی و تاثیرات آن بر اقتصاد چین بوده است.
چین دومین اقتصاد بزرگ دنیا به شمار می رود و بسیاری از شرکت های معتبر دنیا کارخانجات تولیدی خود را در چین مستقر کرده اند؛ به همین دلیل، وجود سیستم مناسب حمل و نقل، برای ادامه رشد اقتصادی این کشور بسیار مهم است.
گفتنی است چندی پیش نخست وزیر چین برای حمایت هر چه بیشتر از روند رو به رشد اقتصاد این کشور، از تصمیم دولت برای سرمایه گذاری گسترده در بخش های مختلف، از جمله توسعه شبکه های ارتباطی و صنعت حمل و نقل، خبر داد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد