جزئیات دستورالعمل حقوق مسافر در پروازهای داخلی به شرکتهای هواپیمایی اعلام شد.
بهگزارش شرکت فرودگاههای کشور ی؛ «دستورالعمل حقوق مسافر در پروازهای داخلی» از ماهها قبل در چندین جلسه شورای عالی هواپیمایی با حضور نمایندگان ایرلاینها مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با تایید وزیر راهوشهرسازی و از دوشنبه هفته گذشته(۳۱ فروردین) به شرکتهای هواپیمایی ابلاغ شد.
طبق دستورالعمل حقوق مسافر در پروازهای داخلی، مطالبات مسافران در مواردی چون «پذیرایی در زمان بروز تاخیر»، «ابطال پرواز توسط ایرلاین»، «تاخیرات پروازی»، «شفاف سازی نرخ بلیت و خدمات هوایی» و سایر موارد تعیین شده تا همه ۱۶ شرکت هواپیمایی داخلی ملزم به اجرای آن باشند.
ادامه مطلب ...